Picuri de Rai


Ultima postare a anului 2009 vreau să v-o dedic vouă, celor care aduceţi picuri de rai în viaţa mea. Mulţumesc celor care m-au sunat, mi-au trimis mesaje, e-mail-uri şi celor care au bătut la uşa mea ca să mă îmbrăţişeze.

Fiecare dintre voi aţi ştiut ce picur de rai să-mi oferiţi şi vă mulţumesc pentru asta. Nu voi enumera pe cei cărora vreau să le mulţumesc, pentru că sunt atât de mulţi încât mi-e frică să nu omit pe cineva.

Am văzut cum aţi citit blogul meu şi mi-aţi trimis mesaje de încurajare. Alţii aţi ţinut link către blogul meu la statusul vostru, în speranţa că acel cor de rugăciuni,pe care am spus deja că îl simt, se va mări. Vă mulţumesc pentru asta.

Ce vreau pentru noul an? Anul 2010 vreau să aducă frumuseţe. În caracter, în vis, în fapt…în fizic. Vă doresc să fiţi frumoşi, la fel ca picurii de rai pe care i-aţi adus în viaţa mea…să-i pot păstra pe toţi aş vrea…

Delia Filip

Picuri de Rai

22 de gânduri despre &8222;Picuri de Rai&8221;

  1. nu ai pentru ce… si tu sa ai un an plin de bucurii, plin de vesti bune, esti o comoara…
    esti un exemplu chiar si pentru mine care poate nu mai am puterea demult sa zambesc, incerc sa fiu langa … 🙂
    Bucurie si zambet!

  2. Incearca altfel…ridica colturile gurii…eh…aproape perfect…cel din stanga putin mai sus..mai sus…ideal…Uite ca ai zambit..iar asta ma face si pe mine sa zambesc. Multumesc! Bucurie si mult zambet!

  3. asta tb sa retin e sooper, am ramas marcat de cate incurajari am primit din partea celor ca mine 😀
    Ms mult, mult de tot
    sa ne tii la curent cu vestile de la tine, pentru ca esti o reala valoare:D

  4. Exagerezi, voi sunteti adevarata valoare, cei care mi-ati dat pofta de viata si nu m-ati lasat sa ma multumesc cu o plecare timpurie..Mai lasa-ma o zi…un an…un timp…un anotimp…

  5. nu e vorba de o plecare… e vorba de o trezire intr-o lume fara suferinta, intr-o lume in care toti vom fi mai aproape… mai aproape decat literele unui blog care ne despart 🙂 😀

  6. Delia,ai foarte multi prieteni care iti citesc postarile scrise din suflet si inima, omama,m-a invatat dupa educatia germana pe care o am ca MUST,TREBUIE sa te calauzeasca in viatasi NU TREBUIE SA CEDEZI,TREBUIE SA LUPTI pentru VIATA TA si VISUL TAU si al URMASILOR TAI,vreau sa gandesti pozitiv ,intrucat OMUL TREBUIE SA INVINGA ORICE OBSTACOL IN FATA VIETII! SI VEI INVINGE!
    ITI UREZ AN NOU FERICIT! ,LA MULTI ANI!
    Toate cele bune! Tavi.

  7. Sanatate multa.Greu trebuie sa-ti fie,usor noua sa ne rugam pentru tine.Dumnezeu sa te aiba in paza si sa te inconjoare cu prieteni,speranta si zile senine!
    la multi ani sanatosi!

  8. Domnul sa te binecuvinteze, sa te incarce cu energie divina si sa-ti redea splendoarea care o radiai in fiecare emisiune!Domnul cu tine 😉
    Pace!

  9. Am lansat blogul Max Lucado Romania. http://maxlucadoromania.wordpress.com/. Articole in limba romana, devotionale zilnice, saptamanale, video si in curand multe altele.
    Sunteti interesat sa facem schimb de linkuri? Daca da, va rugam sa ne anuntati. Dumnezeu sa va binecuvanteze!
    Echipa Max Lucado Romania.

Lasă un răspuns

