Nu mai vreau în veac


Astăzi mă gândesc că n-aş lăsa zi în care să nu-ţi spun că te iubesc.

Dumnezeule, astăzi m-aş îndrăgosti de dragoste, conştientă fiind că am să îmbătrânesc abia atunci când n-am să mă mai îndrăgostesc.

Aş vrea să mor, dar moartea mi-e uitare. Şi nu pot şi nu vreau să te uit.

 

 

Astăzi îmi pare rău că nu ţi-am înregistrat fiecare cuvânt ca în noapte să îţi ascult vocea la infinit…

Astăzi a trecut…e mâine…chiar trebuie să-ţi spun adio?

 

Nu e veac de singurătate, dar e din Veacul de Singurătate.

 

Lasă un răspuns

