Degeaba 20 de ani


Campania iniţiată de Jurnalul Naţional mi-a stârnit interesul abia după ce m-a lovit în cap, la propriu. Mai concret, am luat cu capul un panou publicitar cu afişele campaniei. Oboseala, n-ai ce-i face.

Ei bine, iniţial am VRUT să cred că cei care au deschis campania asta susţin că România nu s-a schimbat cu nimic în ultimii 20 de ani. Pe de-o parte, bănuiala mea a fost întemeiată. Ce m-a frapat însă, a fost invitaţia la creativitate.

Campania a debutat deja şi aici vine surpriza. Organizatorii aşteaptă ca românii să intre pe http://www.vreaubilet.ro , unde să spună exact ce gândesc ei atunci când aud despre campania „Degeaba”. Mai mult de atât, cele mai inteligente chestii vor fi publicate si premiate de Jurnalul Naţional şi VreauBilet.

Scrie careva ceva?

 

Delia Filip

16 gânduri despre &8222;Degeaba 20 de ani&8221;

  1. asta e vina romanului ca nu stie sa profite cum trebuie de libertate !! acum nu stiu ce inteleg ei prin libertate !! am uitat sa mentionez si populatia e de vina !! am intampinat oameni ce nu au „cei 7 ani de acasa ” cum se spune nu ar trebui sa d-am vina mereu pe guvern!!

  2. ar trebui sa intelegem ca fiecare individ in parte conteaza ! ar trebui sa stie ca pentru dezvoltarea ROMANIEI trebuie sa produca si el ceva ptr tara!! ata am avut de spus !! 🙂

  3. intrebare. ce produci tu pentru tara? poate luam exemplul tau. Poti sa spui mai multe:) E interesanta ideea pe care o dezvolti.

  4. Eu am inceput clasa I in anul 1991 si in acesti 20 de ani am trecut prin scoala(si ea prin mine) si acum am facultate si meserie de programator software. Nu cred ca as fi fost astfel daca era comunism in acesti ani.
    Romania s-a dezvoltat, chiar daca destul de dezorganizat.
    Ceea ce a avut, are si va avea nevoie Romania este de reforma, adica dorinta continua de a schimba in bine lucrurile gandindu-ne la toti nu doar la propria persoana.

  5. nu este suficient ,asta este sigur, trebui sa pui si in practica ! Noi ca studenti trebui in primul rand sa ne terminam studiile si apoi sa le punem in practica!! eu am o atractie catre afaceri ! un exemplu ar fi sa oferi celorlalti ce crezi ca ar avea nevoie ! Spalatoria „LA POPICU” cred ca a schimbat ceva in caminul ITB ! este doar un mic exemplu ! Mai intrebat ce produc!! eu momentan ajut la mentinereea micutei „AFACERI” adica spalatoria „LA POPICU” !! In viitor ma gandeam sa imi deschid o afacere sa fie a mea ;sa ofer loc de munca placut celorlalti ! … mai am multe de spus dar atat! prea multa teorie strica , trebuie sa mai punem si in practica exista prea multa teorie care nu este pusa in practica!!

  6. Eu cred ca daca cineva are dorinta face si ceva practic in sensul acesta, daca cineva doar isi exprima mofturile cum i-ar place sa fie ar trebui să-şi dea seama că societatea nu este restaurant cu chelneri la cheremul lui.

    Dorinta sincera naste initiativa şi implicare activa.

  7. Vali – cum merge proiectul?:D
    Petru – spunea prietenul meu ca oamenii slabi asteapta oportunitatea, cei tari creaza oportunitatea. Am spus asta ca sa intaresc ce ai zis in ultima fraza.
    „Dorinta sincera naste initiativa şi implicare activa.”

  8. M-am uitat azi la randurile scrise cu ani in urma si trag concluzia ca nu ne vom schimba niciodata! Tehnologic progresam dar din celelalte perspective mergem in jos! Atata timp cat o sa fim egoisti si fiecare o sa traga pentru el insusi fara sa traga concluzia ca un ajutor facut cuiva ii va ajuta si lui (indirect) nu ne vom schimba niciodata!

Lasă un răspuns

