Politici politicule?


Vreau sa am încotro.

M-am săturat de sistemul monetar.

M-am săturat de ” pentru România eu zic că-i bine”.

M-am săturat de funcţionari publici neprofesionişti.

M-am săturat să-mi doresc să emigrez.

Aş vrea să văd un ministru scriindu-şi singur pe blog, din închisoare.

Mi-e lehamite de curvetul de lux, de partid şi de ONG, care a descoperit ecologeala.

Nu mai vreau o ţară în care oamenii nu fac copii din săracie, dar se împrumută pentru maşini şi plasme.

M-am săturat să văd bătrâni cerşind bani de medicamente.

M-am săturat de companii străine bune care vin în Romania şi devin de rahat din cauza angajaţilor români.

M-am săturat să văd că românii se plâng dar nu se implică.

M-am săturat să stau cu ochii pe toată lumea ca să nu ma fure.

M-am săturat de senzaţia că România este o boala incurabilă.

M-am săturat de „Din dragoste”, „Test de fidelitate” şi alte nenorociri care transformă în bani tâmpenia omenească.

Vreau o ţară cu străzile pline de copii, nu de câini.

M-am săturat de blugii care se fac la Focşani şi se rup în fund la Bucureşti.

 

Dragi politicieni, vă rugăm: mintiţi-ne mai complicat. Am început să ne prindem. Vrem altă Romanie.

 

Delia Filip

 

mulţumiri HappyFish Tv pentru ponturi

10 gânduri despre &8222;Politici politicule?&8221;

  1. @Vreau o ţară cu străzile pline de copii, nu de câini
    Weekendul trecut, Romania, drumul european E2716576516546786 sensul de mers Constanta-Bucuresti. Am numarat vreo 10 caini. Morti.

  2. sadic! Bine totuşi că nu erau copii morţi. Probabil dacă am fi avut copii în loc de câini…era grav. Sau nu, am fi avut închisorile pline. Nice…

  3. Dragi politicieni, vă rugăm: mintiţi-ne mai complicat. Am început să ne prindem. Vrem altă Romanie.

    Cam asa e la altea neamuri, intai se gandesc cum sa produca ceva bun si apoi de plictiseala poate mai fura ceva…si aia ingenios.

Lasă un răspuns

