Minciunile lui Quality


Înainte ca unii dintre voi să-l caute pe nenea Quality în wikipedia, am să-l prezint eu. E prenumele anumitor progenituri aparţinând presei. Acum, mă întreb şi eu, ca tot românul, nu omul, unde găsesc eu presa quality. Clasic, google it sau goagleit şi văd doar despre minciuna quality. Şi atunci deschid şi eu ultimul ochi de pe partea stângă rămas închis şi mă întreb din nou: dar totuşi presa quality unde o găsesc? Şi-aşa, încet dar cu paşi mari, ajung la vorba lui Caragiale, presa quality e sublimă dar lipseşte cu desăvârşire.

Ce înseamnă pentru tine presa quality? Pentru mine ar fi ceva fără sâni pe toate paginile, fără funduri peste care să dau cu marker-ul în timpul seminarului că mi-e ruşine să stau cu ziarul ăla dezbrăcat în braţe, da ce să-i faci că fundul „lu tanti” se extinde de la prima la ultima pagină, fără aberaţii lingvistice, fără greşeli de orice fel şi fără promovarea culorii politice a trustului. Ehe, să fim sănătoşi. N-avem şi n-o vom avea. La toţi ni-i greu, da la unii mai mult.

Delia Filip

Lasă un răspuns

