Nu-nţeleg şi gata


Nu înţeleg cum pot unii ca după fiecare cuvânt să spună : „mă”. Ce mă? Unde mă? Pe cine mă? Da de ce mă? Pe bune mă? Şi nu înţeleg nici de ce toate astea sunt urmate de o altă ciudăţenie: „ei căcat”. Nu înţeleg cum tipa care două luni nu m-a scos din „păpuşică” a uitat să-mi spună că n-a plătit curentul şi întreţinerea de 10 luni. Nu înţeleg cum am ajuns eu ieri acasă şi am descoperit că n-am lumină nici în casă nici în frigider şi nici în portofel. Nu înţeleg cum eu pot să îmi smulg fir cu fir părul din cap şi să plâng toată noaptea, iar ea, cea cu datorii de zeci de milioane să doarmă liniştită. Nu înţeleg cum mi-am udat patul cu lacrimi toată noaptea gândindu-mă la datoriile ei şi tot ea dimineaţă e cea ofuscată şi nervoasă. Nu înţeleg cum poţi să minţi şi să minţi şi să tot minţi de parcă adevărul nu există. Nu înţeleg cum poţi să râzi şi să te îmbeţi când eu mă chinui să fac un duş la lumina lumânării şi tot tu să fii cea care urlă că urăşti că tac. Chiar nu înţeleg de ce scriu pe blog ceva ce-ar trebui să-ţi spun în faţă şi nu înţeleg deloc de ce mă întrebi dacă m-ai minţit vreodată. Nu înţeleg şi gata!

Pe bune. Fără mă şi fără ei căcat.

Later edit. Şi nu înţeleg nici de ce nu am primit salariul ăla până acum…lucrez de doar 5 luni

2 gânduri despre &8222;Nu-nţeleg şi gata&8221;

Lasă un răspuns

