Cine’i fata mă? A lu’ Dinică mă, Maria!


Dacă ar fi să-i încadrăm pe toţi cu tot cuIMG_2122 familii în categoria vitaminelor am putea să le spunem mai uşor : vitaminişti. Vorbesc de cei de la Vitamina C, evident. Ce-am cu ei? Multe. Acum câtiva ani ei au dat cuvintelor mele mai multă importanţă decât am dat eu atunci. Uite-aşa m-au făcut să cred că vitaminele nu expiră niciodată şi că puse la locul potrivit în societate schimbă savoare, mireasmă şi ofera protectie.  Despre un vitaminist vreau să vorbesc şi implicit să-i vorbesc prin parcela asta online a mea. Cornel, vreau să te felicit, oficial, pe tine şi pe Miha, pentru minunea de Maria, o vitaministă convinsă încă din burtică. Cu tot cu party-urile ei de seară, care vă bucură nespus, Maria va fi bucuria vostră de fiecare dimineaţă şi seară, de fiecare zi şi noapte. Cornel, tătic fericit, care concurează la capitolul „burţi” cu Miha, să o iubeşti pe Maria şi atunci când va veni acasă cu cine ştie ce nătărău pe care l-ai lua de orice, l-ai învârti de 3 ori şi l-ai arunca în Marea Moartă.  S-o iubeşti chiar şi-atunci când va povesti prietenelor ei mai multe despre nătărăul ală decât despre cel care până atunci a fost eroul ei, tu. Să-i zici atât de des că o iubeşti încât să ştie că nu poate ieşi din casă până nu-i spui cuvintele magice. Miha, ai să transmiţi în Maria din feminitatea ta, din frumuseţea ta de femeie puternică. Ai să plantezi în ea valorile frumosului şi ai s-o vezi crescând şi zburdând. Iubeşte-o şi când se răţoieşte la tine că nu te vrea, iubeşte-o şi când ţi se pare că e total invers faţă de cum ai crescut-o tu. Şi iubeşte-l pe Cornel. Eh, de ultima nu m-am îmdoit niciodată şi nici n-aş putea. Exemplu mi-aţi fost şi-mi veţi rămâne! Fericiţi să fiţi toţi 3!

Cu drag,

Delia

VARIANTA OFICIALĂ:

Cornel şi Miha Dinică „sunt însărcinaţi” cu Maria Dinică, de aproximativ 5 luni. Mai concret, vitaminele se extind.  Îi felicităm cu drag. Referitor la titlul scrierii de astăzi, este o frază dintr-un capitol viitor din viaţa vitaminiştilor.

Eu,

Delia Filip

Un gând despre &8222;Cine’i fata mă? A lu’ Dinică mă, Maria!&8221;

Lasă un răspuns

