Pentru tine mamă! La mulţi ani!


N-am să-ţi uit niciodată privirea, când, după ce ai luat din farfurie mancarea şi ai dat-o cerşetorului de la uşă, ai găsit-o aruncată pe pereţi. Una din privirile atât de dezamăgite încât oricărui om i-ar fi venit chef să mănânce de pe pereţii scărilor de bloc. Am crescut cu imaginea asta în minte, încercând să nu te determin niciodată să mai ai privirea aceea. Ah, dar de câte alte ori te-am dezamăgit. Ştiu că astăzi ai fi vrut să fim cu toţii lângă  tine,  să povestim, să facem treabă prin casă, că de…aia nu se termină niciodată. Ai fi vrut să râzi cu noi şi să ne povesteşti de cum erai tu, iar noi să stăm fascinaţi în jurul tău. Ne fascinezi, asta e. Dar nu suntem. Şi mi-e groază la gândul că ai crede că toţi te-au uitat şi că nu te iubim. Şi mi-e groază să cred că ai acea privire dezamăgită. Mami, suntem lângă tine, te iubim! Şi ne bucurăm că eşti parte din noi! Dacă ar fi să-mi aleg din nou părinţii, tot pe voi v-aş alege! Sunteţi cei mai tari! Va iubesc mult!Te iubesc mama, La multi ani lângă noi!

Cu dragoste,

Delia Filip

Lasă un răspuns

