Bârfologie


„Că s-o dus, c-o făcut, c-o dres, c-o zis”

Oameni buni : I REALLY DON’T CARE ! De asta avem presa plina de sexologie, pentru ca la departamentul bârfologie nu trece nimic nelegat de sex, că de, ăla se vinde cel mai bine. N-aş fi explodat nici azi dacă nu aş fi rămas stupefiată de aroganţa celor care practica bârfologia. E trendy dom’le.  Dacă ar fi să curăţăm presa de tooooată această mizerie ne-am trezi cu un ziar subţirel, dar ar fi OK spun eu, poate lumea ar mai lua să citească şi un „Idiotul” sau măcar un Jules Verne ceva. Nicio şansă. Suntem încurajaţi mereu să producem informaţii, dar cultivarea informaţiilor e de mult uitată. Folosim aceleaşi neologisme de acum 5 ani, pe care să devină arhaisme. Îmi aduc aminte când urla Vladimir Pustan să citim şi mă uitam într-o doară la el şi mă gândeam că n-are ce face. Nu mai e glumă. Vorbim tot mai prost, gândim tot mai slab. Şi-mi mai aduc aminte de o frază sigur adevărată: Ne naştem goi şi pudici şi murim îmbrăcaţi şi obsedaţi de sexualitate.

Delia Filip

Lasă un răspuns

