Nervi la ministerul sănătăţii


Am vorbit săptămâna trecută la departamenul mass media să-mi trimită pe e-mail campaniile susţinute de ei. Astăzi am sunat din nou şi o domnişoară ofuscată mi-a zis să mi le iau de pe youtube. I-am explicat ca am nevoie de calitatea imaginii pentru că nu pot pune în emisie o pixelătură. A ţinut să-mi spună că i se pare anormal ca dacă am ceva pe internet să mai cer şi pe e-mail. Atunci pentru ce e ea acolo?

Asta e o problemă minoră, dar când mă gândesc că ei acţionează aşa la fiecare cerere a cetăţenilor mi-e groază. Numai pe mâna lor să nu ajungi. Eşti un om mort. Mă întreb de unde atâta greaţă în oferirea unor servicii pentru care eşti plătit. Nu am sesizat greaţa asta nici în comunism, nici în capitalism. Anyhow…suntem români şi asta ne ocupă tot timpul. Ipocrizie, furt, minciună şi tot ce vine după.

Şi mă intreb acum unde e România aceea frumoasă de care vorbeşte cu atâta patos Dan Puric?

Delia Filip

Later edit: am primit e-mail-ul

Un gând despre &8222;Nervi la ministerul sănătăţii&8221;

  1. Romania nu mai exista ca stat,a revenit in trecut,cand existau cnezate,voievodate,cu jupanii lor,care azi se numesc baroni locali.o saptamana frumoasa 😦

Lasă un răspuns

