Mentalitate comunistă


„Tu să taci când vorbeşti cu mine!”

Bucurie mare pentru mine azi. Episoade din „Secretele Marei”, nu altceva. Ne ascundem după degetul mic şi aruncăm cu macaroane unii în alţii. Poftă bună. Vă anunţ că nu îmi plac macaroanele. Păstraţi-le voi şi permiteţi-mi să-mi păstrez demnitatea umană şi integritatea socială. Suntem oameni, comitem răhăţele şi în definitiv nu doar că nu ni le recunoaştem, dar aruncăm cu ele unul în altul. Nu avem nici măcar bravitatea să ni le recunoaştem. Cred defapt că responsabilitatea, personalitatea şi alte astfel de calităţi nu sunt nici măcar de natură umană. Cine le posedă e deja în depăşirea stării de umanitate. Atât de puţină verticalitate, atât de puţină maturitate. Unii cred că a fi creştin înseamnă să pleci capul de fiecare dată când se ţinteşte cu macaroane spre tine. Newsflash! Dumnezeu ne dă înţelepciunea să punem un mare platou între noi şi aruncătorii de macaroane, să umplem platoul ăla şi să-l oferim providerilor. În acelaşi timp să păstrăm capul sus şi din nou, cu demnitate să ne continuăm munca. Nu am să tac când urli la mine, am să zâmbesc. E placut să-ţi văd nările fluturând în vânt. Ba chiar mi-e dragă imaginea asta. O singură dorinţă aş avea. Poţi să faci asta după ce activezi opţiunea „MUTE”? Dacă nu, voi încerca să fac setările de la mine, dar e posibil să nu aud mai tot. Poftă bună la macaroane.

Delia Filip

EDIT: a-mi păstra demnitatea în domeniul jurnalistic am învăţat-o de la domnul, da, îl voi numi domn, Victor Ciutacu. Nu, n-am ajuns nici măcar puţin la fel de arogantă şi genială ca el, dar învăţ.

4 gânduri despre &8222;Mentalitate comunistă&8221;

  1. „Suntem oameni, comitem răhăţele şi în definitiv nu doar că nu ni le recunoaştem, dar aruncăm cu ele unul în altul” – buna asta ;)) kind of true

  2. Daca ar fi toti romanii asa,ce bine ar fi,sarutmana pentru aceasta analiza lucida a mentalitatii comuniste care mai persista si este cultivata in randul tinerilor de guvernantii aflati la putere,o zi minunata ,cu stima Tavi 😦

Lasă un răspuns

