Să mai visez?


De ce să mai visez? Am visat atât de mult. Am visat că ţara mea e prosperă, am visat că sistemul educaţional e în continuă dezvoltare. Am îndrăznit chiar să visez că structura organizatorică a Guvernului se schimbă. Am visat că aveam mulţi prieteni ba chiar am visat că aveam o casă mică,  zece copii, trei câini şi o pisică şi un bărbat care să mă iubească la nebunie şi împreună să trăim pentru El până la adânci…tinereţi. Am visat mereu la agenţia mea de catering, cu care să organizez cele mai frumoase evenimente din viaţa oamenilor. Am visat să fiu o oglindă care să reflecte dragostea Lui în oamenii din jurul meu. Am visat să fac un show care să îl facă pe al lui Oprah mic copil pe lângă al meu. Am visat…De ce să mai visez? Nu rămâne totul vis?

Atât de multe visuri rămân doar visuri.

Am visat să vin la Bucureşti(here i am). Am visat să pot să spun că nu-mi doresc să fi avut altă familie(sunteţi cei mai tari). Am visat să am o singură prietenă extraordinară(multumesc Ale). Am visat să o văd pe sora mea căsătorită şi fericită. Am visat să-i văd misionari. Am visat să fiu pe picioarele mele( de ceva ani tot sunt). Am visat să zbor fără aripi sau avion( tocmai am zburat pe scări…n-am ştiut că doare aşa tare). Am visat să lucrez în televiziune(asta fac). Am visat să fac ceva pentru tinerii din România( visez şi astăzi şi lucrez la asta). Am visat că nu mă voi opri din visat niciodată, pentru că odată cu visul meu, mor şi eu.

Îndrăzneşte să visezi chiar şi atunci când toţi calcă pe visele tale. Atunci când oamenii se uita la tine ca la un infractor, atunci când prietenii tăi se dovedesc a fi oameni şi toate speranţele şi încrederea pe care ţi le-ai pus în ei au dus la frângerea ta. Tu uita-te la visul tau, la visul pe care El l-a pus în inima ta. Riscă totul şi visează! Visează să devii omul pe care Dumnezeu îl vrea şi luptă pentru asta. Visează să faci lucrarea care-ţi este încredinţata. Nu te uita nici în stânga, nici în dreapta. Oamenii sunt varză. Acum îţi vor spune că nu vor decât să trăiască pentru El şi tot acum se vor scălda în groapa cu noroi. Lasă-i pe ei! Roagă-te dacă vrei, dar: Fii vizionar cu Dumnezeu. Lasă ca visul tău să se vadă. Nu mai trăi ca un gândac, tot timpul cu capul în jos. Contaminează-i şi pe alţii cu visul tău!

Şi repet :”Visează şi atunci când lumea pune acid sulfuric pe visele tale!”

Delia Filip

7 gânduri despre &8222;Să mai visez?&8221;

  1. „Am visat că nu mă voi opri din visat niciodată, pentru că odată cu visul meu, mor şi eu.”
    De asta continuam sa visam toata viata 🙂 Si ca sa iti dau un mic exemplu, acum 7 ani a murit bunelu. Acum cateva zile a murit bunica. In toata perioada asta de 7 ani, ea a crezut cu tarie ca bunelu e pe front si il astepta sa vina se casatoreasca cu el. O intrebam ” mamaie, cine e baiatul din fotografie?”. Imi raspundea ” E barbatul meu, acum e plecat pe front dar cand se va intoarce o sa ne casatorim, sunt asa fericita….”(ei au prins la 20 de ani cel de-al doilea razboi mondial si bunicu a fost pe front). Ideea e ca ea a murit fericita, sperand la un vis care stia ca nu se va indeplini niciodata, dar era „fereastra” ei de scapare din aceasta lume mizera. Sa visezi e un dar…. plus ca E GRATIS! Dream people, dream ‘cause the future never dies!
    PS: imi place cum scrii

  2. multi ar vrea sa fie ca tine sa aiba o viata in care visele sa se implineasca !!! interesant mesaj !!! nu stiu daca ma conosti dar oricum nu conteaza!!!!

  3. Multumesc Decamio. Frumoasa povestea bunicilor tai. Multumesc ca ai impartasit-o cu noi!

    Valentin, ar trebui sa te cunosc?

  4. Cred ca nu mai e nevoie sa.ti spun ca trebuie sa crezi in tine, pentru ca esti destul de increzatoare, insa pentru a o intrece pe Oprah, ai nevoie de o doza mai mare de incredere si vointa…si…de toate….dar nu pune rugaciunea pe ultimul loc. Sti vb aia: „Tinteste spre luna. Chiar daca nu reusesti, macar vei fi printre stele!”. So, good luck si….abia astept sa te vad acolo sus!:D

    blesSings!!!!!

    p.s: scrie mai des

Lasă un răspuns

