Nu am scris


Nu mi-e frică să scriu. Nici nu mi-e frică să citesc ce scriu. Doar că nu am scris. Nu, nu m-am despărţit de calul Pegas, doar că am evadat din blogul personal virtual. L-am înlocuit cu cel de pe pereţi.

În Antarctica suprafaţa de gheaţă creşte. Era un film cu faza asta. Cum în loc de încălzirea globală a venit o nouă eră glaciară. Totuşi, realitatea stă ceva mai bine, întrucât Arctica echilibrează. Acolo chiar se topesc gheţarii.

Trăiesc cu cântec. Trăiesc zgomotos doar atunci când nu sunt singură, altfel, scriu.

Sondajul BCS îi trimite pe preşedinţi în iad. Nu li se dau bilete. Defapt doar le-au fost calculate şansele de a ajunge în rai. Rezultatul? ERROR. Tot BCS s-a ocupat şi reîncarnarea politicienilor. Puţini ar deveni oameni, majoritatea rămân animale: oi( Boc), leu( Băsescu) sau chiar porc (Vanghelie). Şi lista bineînţeles continuă.

Dan Voiculescu, Vântu şi alţii au trusturi anti- băse. Asta spune preşedintele Traian Băsescu. Democraţia României prevede îngrădirea presei.

Nimic nou, nimic vechi.

 

Delia Filip

5 gânduri despre &8222;Nu am scris&8221;

  1. Daca va face placere si imi permiteti sa va trec in blogroll?,weekend placut! 🙂
    p.s.imi place modul cum abordati tematica,are ceva aparte si este incitanta!cu stima Octav!

Lasă un răspuns

