Iubit conducător!


La mulţi ani iubit conducător!

Nu-mi doresc Ceauşescu,dar tocmai nea Nicu e viul din toţi românii.  Cu nostalgie ma gândesc la oameni pe care mi-i doresc. Oameni de la care aş fi avut ceva de învăţat. Am rămas cu poveştile lor sau doar cu scrierile lor. Un Nicolae Steinhardt, mort în anul naşterii mele, un Constantin Noica şi-ar mai fi câţiva dar mi-e prea plină mintea de amintiri legate de Nestor Octavian. Sărumâna domnule profesor!

Delia Filip

5 gânduri despre &8222;Iubit conducător!&8221;

Lasă un răspuns

