Viaţă 9


Nu am uitat că v-am promis săptămâna aceasta cele două interviuri în excluivitate, pe care întradevăr le voi posta săptămana aceasta, dar voiam să vorbesc puţin despre viaţa 9. Azi am fost la Cotroceni Business la un interviu. A durat două ore frate! 3 probe eliminatorii! Bravo lor! Înfine. Mâine e protest. Statu-şi bate joc de noi, de studenţi. Da, sunt studentă şi mă mândresc cu asta. Dar mândria noastră e hârtia igienică a statului. Hai că nici chiar aşa, doar a câtorva mai mulţi ciudaţi ai statului. Mă duc. Să mănânc o portocală sau să-mi plimb gândurile. Revin cu interviurile!

Delia Filip

Lasă un răspuns

