20


Cred că acesta este ultimul post pentru ziua aceasta. Eu rod un balon şi mă gândesc la cei de la care mi-am luat rămas bun şi nu mă aşteptam să am timp pentru ei şi la cei pe care încă îi aştept. E haios că parcă fac atâta zgomot pentru nimic. Plec. Şi ce? Rămânem mai săraci sau proşti? Sigur. Interesează pe cineva? Normal că nu. Dar scriu pentru că e blog personal, un fel de reflectare a ceea ce nu sunt şi poate nici nu vreau să fiu.

M-am întrebat într-o dimineaţă dacă motivul pentru care scriu este că vreau să mă cunosc. Defapt să mă descopăr prin propriile-mi scrieri. Nu ştiu şi nu ştiu nici măcar dacă voi afla răspunul la întrebarea asta vreodată. Contează? Normal că nu. Nu pentru voi. Poate că nu şi pentru mine. Şi uite-aşa am ajuns la una din afirmaţiile ambigue. Dar cine să o dezlege? Dumnezeu ştie ce va fi. Şi acesta este unul dintre motivele pentru care Îl respect.

Delia Filip

2 gânduri despre &8222;20&8221;

  1. „Interesează pe CINEVA? Normal că nu.”

    Plecarea ta mi-a setat mintea pe un gand ce nu-mi da pace. Am inteles, iar, ca sunt intr-un loc care nu seamana deloc cu „acasa”. De acolo, de unde vin eu, acolo unde ma duc eu nu se intampla ciudatenii dintr-astea. Simt ca si cum mi-ar fi taiat cineva un deget.

    Imi amintesc cand te-a lasat soferu’ pe centura. Parc-a fost demult. Nu-mi amintesc daca ti-am spus asta dar stiu ca prima intalnire cu tine mi-a lasat gandul – „frate, o sa am colegi destepti! :D” – sa marturiseasta Teo. Acum, imi doresc iar sa fi fost un pragmatic, un rece de netopit care sa se uite cu darzenie la plecarea ta. Dar sunt asa de slab.

    Ai plecat franta. Sper sa te frangi mai tare. In final, sa fii atat de franta incat sa nu mai ramana nimic din tine, ci gloria intreaga sa locuiasca in fiinta ta.

    N-am uitat, si confirm acum:

    In sticlutele mici se gasesc esentele tari.

  2. Eram obosita. Cineva insa nu se oprea din trancanit. Despre tata, despre muzica si despre…Tata. M-ai fascinat omule! Multumesc! Mi-ai infrumusetat viata la Oradea! Pe bune! M-ai tratat mereu ca pe un intelept :” Delia, acum sa aud si parera ta obiectiva te rog”. Ai avut grija de mine de multe ori. Multumesc. Multumesc pentru chicoteli si picoteli. Multumesc ca mi-ai zis sa zambesc si sa cant:) M-ai invatat multe despre El prin frumusetea ta. Mi-e dor de tine, mi-e dor de voi, mi-e dor de noi!

Lasă un răspuns

