„Aţi minţit poporul cu televizorul!”


Am vrut să îmi numesc articolul cu ceva mai acid, în genul „proşti pe bandă rulantă”, dar mi-am dat seama că aş insulta, la fel ca Dan Diaconescu, orice umbră de frumuseţe a poporului român.

R- România e contaminată cu „virusul” OTV. Peste tot, la televiziuni, se lăfăie personajele inventate de Dan Diaconescu, în emisiuni făcute după acelaşi calapod. Cum vă simţiţi?

 D.D.- Sunt fericit. Acum câţiva ani, când spuneam că vreau să OTVizez România, unii mă înjurau, alţii spuneau că sunt nebun. Acum mi-am văzut visul cu ochii. Nu numai că alte posturi de televiziune au preluat reţeta, dar s-a ajuns atât de departe, încât Mihaela Rădulescu şi-a acuzat soţul că le-a OTVizat familia. Metoda mea se propagă în lanţ.

 R.- Orice realizator face acum rating cu Magda Ciumac, Ogică & co. Nu vă deranjează că nu mai aveţi monopol pe scandal?

 D.D- Deloc. Ce mă nelinişteşte e că trebuie să inventez altceva.

 R.- Îngroziţi-ne: ce urmează?

 D.D.- Voi continua să mă joc cu minţile lor, voi născoci ceva foarte greu de copiat. Cu şi mai puţini bani. Totul natural, totul viu. În felul ăsta, OTV va trăi şi cu fi-mea la putere.

 R.- Aveţi previziuni şi pentru cei care acum fac bani şi audienţă copiindu-vă?

D.D.- Concurenţii mei de acum vor sfârşi, într-un final, tot la mine. Mădălin Ionescu, Capatos şi Radu Moraru sunt OTVişti pur sânge, tot aici vor ajunge.

R.- Păreţi perfect liniştit. Totuşi, nu-i regretaţi pe oamenii pe care i-aţi făcut celebri şi care acum şi-au văzut de drum?

 D.D.- Numai eu ştiu cât m-am chinuit să-i lansez. Am o listă cu vreo 62 de invitaţi cvasipermanenţi, inventaţi de mine, dintre care 38 au migrat la alte posturi. Ca invitaţi, realizatori, oameni care vor să-şi facă propria televiziune. Când apăreau la mine, erau OTVişti jegoşi. Acum, la alţii, sunt inteligenţi, extraordinari.

 R.- Cum v-aţi ales oamenii pe care să-i ţineţi aproape? N-aţi părut prea interesat de IQ-ul sau buna lor creştere…

 D.D- Mă pricep, cât de cât, la oameni. I-am luat întâmplător, eu primesc multă lume, în fiecare zi. După ce apar prima dată, a doua zi mă uit la audienţe. Cine a scos scor bun se întoarce.

R.- Definiţi oamenii care scot scor bun la OTV.

 D.D.- Dau din mâini, ţipă, vorbesc colorat şi în dezacorduri, se potrivesc cu telespectatorii.

 R.- Nu riscaţi, făcându-vă telespectatorii mahalagii agramaţi?

 D.D- Aşa e poporul român. Eu încerc să cobor cât se poate discursul în emisiune, altfel oamenii nu înţeleg. Asta n-au înţeles politicienii, aşa au pierdut. Ţin minte că, într-o seară, am spus ceva despre „weekend-ul trecut”. Mi-au trimis mesaje o grămadă: „Dane, te iubim, eşti cel mai bun, dar ce-ai vrut să zici cu weekend?” De-atunci, am folosit numai „sfârşit de săptămână”.

 R.- Aveţi vreun favorit, dintre toate „invenţiile” dumneavoastră?

 D.D- I-am iubit pe toţi. Şi i-am făcut celebri. Lumea uită că Becali şi Prigoană au apărut mai întâi la mine. Prigoană era un fel de Magda Ciumac, Becali – un fel de Mircea N. Stoian, la vremea lor. Lumea face urât că Magda a apărut de 112 ori consecutiv, dar uită că şi Prigoană a avut 33 de apariţii la rând. Peste 10 ani, nimeni nu-şi va mai aminti cine a descoperit-o, de fapt, pe Magda Ciumac.

Preluare: http://www.gandul.info/actualitatea/dan-diaconescu-mi-am-vazut-visul-cu-ochii-am-otevizat-romania-voi-continua-sa-ma-joc-cu-mintile-voastre.html?3927;4062572

Delia Filip

6 gânduri despre &8222;„Aţi minţit poporul cu televizorul!”&8221;

  1. Destule din cosmarurile care le-am avut sunt mai frumoase decat OTVeala sau OTViitura.

  2. Ce am vrut sa zic e ca televizualul de tip OTV imi provoaca greata.

    Si faptul ca acest fenomen s-a extins si o duce bine ma face sa ma simt si mai bine fara televizor.

    Totusi vad in cei din jurul meu un efect puternic de deteriorare a seriozitatii in momente ce sunt sunt serioase prin definitie, aceasta din cauza prostiei proclamate ca definitie a romanilor.

    Eu vad mai degraba starea multor romani cam asa: „Poporul se lasa prostit si ametit cu televizorul!” De ce? Pentru ca viata pentru ei nu are scop, nici speranta, nici provocari adevarate.

    Adevarul este ca romanii au potential! Toti oamenii au potential! Depinde pe cine ascultam si daca/unde investim potentialul.

    Orice roman care citeste aceste randuri are potentialul unui MARE ROMAN!

  3. Corect Petru! M-am îndrăgostit, mai nou, de scrierile lui Dan Puric, un om care vede o frumuseţe extraordinar de profundă a românilor. Televiziune este intruzivă. Dar poate aduce şi beneficii acestui popor. Cu riscul de a spiritualiza lucrurile, dacă un om, ca Dan Puric, poate iubi atât de mult poporul acesta, cu mult mai multă dragoste ne înconjoară Dumnezeu. Of, dacă românii ar alege să nu mai fie aleşi! Televiziunea poate zidi o societate sau o poate distruge. Habar n-am ce face OTV-ul, nu vreau să mai fac judecăţi de valoare.

  4. Televiziunea OTV manipuleaza telespectatorii, prin inscenari, minciuni, si prin tot felul de tertipuri…invita tot felul de sarlatani precum Lucian Iordanescu care se autonumeste prof.dr. psiholog, parapsiholog, guvernator al nu stiu cui societati, el foloseste parafa altui medic si isi trateaza pacientii bolnavi psihici cu ceaiuri si ii impinge la sinucidere. Mai nou acest impostor lucreza la o carte numita „Tehnici de manipulare” sau ceva de genul asta. Nu mai spun de Mirela Ceanu care i-a fabricat lui Radu Rusch, niste mizerii mai mari decat ea.Au spus ca Radu Rusch nu este cascador, ca este infractor, impostor etc. Intrati sa vedeti cine sunt adevaratii impostori, sarlatani, infractori pe : http://radurusch.wordpress.com

Lasă un răspuns

