Dragostea ca o pereche de pantofi


Prea mulţi oameni se simt astăzi folosiţi. Oare primim ceea ce dăm? Povesteam recent cu un prieten despre o logodna anulată şi îmi spunea că toate se platesc în timp  şi că în timp cel care a rănit va fi rănit. Aşa e. Am putea vorbi despre roata vieţii sau de ce nu despre judecata lui Dumnezeu. Fiecare decizie care răneşte sau aduce bucurie în cineva se întoarce asupra noastră. Ciudată piesa următoare, dar reală pentru multe relaţii de prietenie sau de dragoste. Piesa aparţine formaţiei Taxi.

E cât se poate de normal
Mă uit la tine cum îţi mai arunci nişte pantofi
Pentru că s-au rupt şi sunt foarte vechi
Nu-ţi mai trebuie, n-ai ce să faci cu ei
E cât se poate de normal
Doar n-ai să mergi toata viaţa cu aceeaşi pereche de pantofi
N-o să porţi aceeaşi poşeta sau aceiaşi cercei.
Dar dacă nu-ţi mai trebuie dragostea mea.
Dacă nu mai ai ce să faci cu ea. N-o arunca aşa
Mai bine aşeaz-o undeva
Aşeaz-o într-un loc cu multă lume..pe o stradă aglomerată
Sau într-o sală de cinema
Poate o gaseşte cineva şi-are nevoie de ea…
E cât se poate de normal să se adune foarte multe chestii
De care nu mai ai nevoie
Te loveşti de ele prin casă..şi le-arunci pe toate într-o zi..
Mă gândesc c-aşa se-ntâmplă şi cu dragostea mea
Te împiedici prin casă de ea
Şi te gândeşti într-una că n-are nici un rost s-o mai ţii.
Şi nu te gândi că dacă o s-o laşi pe stradă
O să dea o maşïna peste ea
Ar fï spectaculos..dar nu sunt eu atat de norocos…

Delia Filip

Un gând despre &8222;Dragostea ca o pereche de pantofi&8221;

Lasă un răspuns

