Dar niciodată nu e vorba despre „noi”


În orice, în familie, în societate, oriunde şi oricând, în orice prietenie şi în orice dragoste se vorbeşte despre „noi”. Uneori, unitatea sugerată de acest cuvânt naşte un vis în fiinţa noastră, visul că niciodată nu eşti singur, visul că nu e vorba de „tu” şi „eu” ca două entităţi diferite, ci că suntem „noi”.

Când mi-am deschis ochii minţii şi am început să înţeleg fărâme din tot ceea ce sunt am simţit că nu sunt altceva decât o ceapă. Folie cu folie adevărul cade de pe mine. Adevărul despre mine, despre ceea ce eu cred că sunt. Dar ceapa mea nu s-a terminat şi am certitudinea că nu se va termina decât atunci când oxigenul nu va mai colinda prin plămânii, inima şi creierul meu.

Problema e că fiecare are ceapa lui. Şi fiecare îşi descoperă minunea puţin câte puţin în fiecare zi iar cum spunea un prieten bun – dozele mici te pot face să înnebuneşti. Ceapa mea interacţionează cu alte cepe şi totuşi nu poate fi modificată în niciun fel de ele.  Aşa înţeleg că aici nu e vorba de „noi” ci doar de…”EL”, decojitorul cepei mele. El m-a creat, El mi-a numărat foliile de ceapă şi a decis cât timp va lăsa ca minunea din mine să se descopere. Mi-a îngăduit doar să fac minunea.

E vorba despre El în minunea din mine, e vorba despre investiţia mea în ceea ce El alege să investească în mine. Pot să las frumuseţe să de vadă, sau pot să arăt hidoşenia întruchipată în mine. E vorba despre El, e vorba despre mine, dar niciodată nu e vorba despre „noi”.

Delia Filip

2 gânduri despre &8222;Dar niciodată nu e vorba despre „noi”&8221;

  1. da…suntem toti minuni ale cerului cand lasam ca frumusetea Lui sa reflecte in viata noastra…
    Doamne ajuta-ne sa Te lasam sa investesti in NOI!

  2. Da, cand vine vorba de a descrie cel mai bine iei cate o persoana („ceapa”) pe rand si cel mai bine te vezi pe tine insuti cand te pui in fata oglinzii adevarului:Domnul Isus.

    Totusi, daca punem mai multe „cepe”,”cartofi”,”verdeturi”, „acrituri”… la un loc se poate face o „mancare” buna. De aceea mesterulul nostru Creator ne-a facut sa nu ne placa sa traim singuri.

    Pofta buna de viata!

Lasă un răspuns

