Bucuriile nedrepte


 

M-am bucurat enorm când mi-am dat seama că nici azi nu m-a prins controlorul de tramvai fără bilet.  Deja de două zile mi-a expirat abonamentul şi din motive subiective nu am reuşit să îmi fac altul. Nici nu am apucat să mă bucur prea mult de reuşita mea că am şi început să mă gândesc că poate a fost harul lui Dumnezeu. Mă pregăteam să-i mulţumesc Domnului că m-a ferit de controlor când gândurile mele au fugit la un moment din trecut.

O duminică nu prea clasică, o duminică în care într-o biserică a avut loc ordinarea unui păstor. Nu voi uita niciodată şi nici nu pot să exprim ce multă stimă am avut pentru acel om până în acea zi. Tocmai se terminase rugăciunea de ordinare când fericit a început să vorbească despre biruinţele din săptămâna aceea când a reuşit să înmatriculeze câteva maşini aduse „pe şustache” din Germania. Povestea cu lacrimi în ochi cum Dumnezeu i-a deschis uşile şi oamenii l-au ajutat cu actele pentru ceva cafea şi câteva bancnote într-un plic. Când biserica a spus amin, impresionată de „bunăvoinţa Domnului” faţă de păstor m-am ridicat de pe bancă şi am ieşit.

Indignarea mea de atunci nu a ajutat la nimic. Sunt la fel ca şi el încercând să fraieresc pe alţii m-am fraierit pe mine. Şi cu siguranţă că nu e prima dată când păţesc astfel. Mi-am furat căciula de prea multe ori. Câte bucurii nedrepte mi-am permis?

Mă duc să-mi fac abonament!

2 gânduri despre &8222;Bucuriile nedrepte&8221;

  1. Bune amintiri, bune de luat aminte.

    Sa-ti pastrezi abonamentul mereu valabil, abonamentul de a alege prin credinta sa traiesti curat inaintea lui Dumnezeu.

Lasă un răspuns

