Departe de cunoscut


Fiind pe meleagurile Oradiei, proaspăt întoarsă din tărâmuri necunoscute, mă întorc la ” a scrie”. A trecut mai bine de o săptămână de când nu am scris nimic. Deşi cuvântul mi-a inundat mereu fiinţa nu am avut oportunitatea să scriu nimic.

A trecut una din sărbătorile iernii. Unii îi spun Crăciun, alţii Naşterea unui Mântuitor, alţii nici măcar nu ştiu ce sărbătoresc. E…ceva. Cu multă mâncare, cu mulţi prieteni ( sau nu) şi cam atât. Oricum, sec.

Am rămas în Oradea ştiind că dacă mă întorc în familie am să fiu prea absorbită de ei şi am să uit a cui e ziua. Nu ştiu încă dacă mi-a ieşit ce am vrut. Ştiu doar că am avut un Crăciun în care am sărbătorit ziua Cuiva.

Acum mă pregătesc să iau în braţe un an nou. Nu ştiu ce este, nici ce va fi. Rămân ancorată în Cel a cărui zi am sărbătorit-o zilele trecute. Voi vedea ce va fi!

 

Delia Filip

Lasă un răspuns

