Portret de fraier


Doar pentru că mă simt fraier nu înseamnă că şi sunt. Totodată nu înseamnă că nu aş fi fraier.  Mă uit la pardoseala camerei mele. E curată. Nu că ar fi o minune, doar că e un lucru pe care nu l-am preţuit până acum.

Apoi mă uit la degetele mele pe laptop. Le am. Am degete. De curând cineva a mâncat din mâna mea şi încă am miros de banane. Ştiu ce-s alea banane.

Cine o fi fraierul? Ăla care n-are pardosea şi cameră? Ăla care n-are degete? Ăla care nu ştie cum miros şi ce gust au bananele?

Deloc…fraierul e cel care nu face din fiecare bucurie mică un motiv de sărbătoare. Portret de fraier!

 

Delia Filip

Lasă un răspuns

