Când am plecat de la el i-am spus cât de mult îl urăsc…dar mă întorc tot la el


                     Îmi strâng în grabă câteva haine. Le arunc aproape nervoasă în troller şi mă învărt prin cameră având mâinile pe cap. Aştept cu emoţii ziua de mâine când voi pleca. Îmi fac planuri despre cum voi reacţiona când îl voi vedea. Mă întreb dacă mă va observa sau dacă va fi indiferent la venirea mea. Oare cum va fi? Ciudat.

                    Când am plecat de la el i-am spus cât de mult îl urăsc. Acum mă întorc la el cu emoţii şi parcă aşteptând să mă primească călduros şi plin de dragoste. Oraşul meu drag, locul unde am învăţat primele principii de viaţă, îmi voi astâmpăra dorul de tine în curând. Nu am adus suficientă lumină la tine. Aş fi putut să fac ceva măcar pentru un singur om de-al tau, oraşul meu. Câtă ignoranţă! Iartă-mă dragul meu oraş!

                  Mă întorc la tine!

Delia Filip

6 gânduri despre &8222;Când am plecat de la el i-am spus cât de mult îl urăsc…dar mă întorc tot la el&8221;

  1. da…am fost…asa de scurt a fost timpul..nici macar nu am reusit sa ajung la cei din biserica mea…mi-e intradevar dor de ei…ah…acum sunt back la oradea…ma simt…acasa:)

Lasă un răspuns

