Vă pup pă toţi mă!


                    Dragi tovarăşi,

         Ne-am adunat în faţa Marii Adunări a Poporului în vederea publicării unui nou articol aberant despre ziua românilor. Mă bucur că sunt româncă. Nu sunt mândră de asta, dar mă bucur ştiind că am ocazia să îmi aduc aportul la insuficienţa permanentă.

        O zi la fel ca tot anul vă doresc! Felicitări celor ce vor intra în noile funcţii politice… care este. Următorul 1 decembrie să fie mai uşor decât acesta, la fel ca anul 2009.

             Nea Nicu va pupă!

 

 

Delia Filip

7 gânduri despre &8222;Vă pup pă toţi mă!&8221;

  1. Intreba cineva: „Cum a murit Ceausescu?”
    Raspunsul: „Intr-un accident. A dat cu capul de un glonţ”

    Fals! Delia insista sa ne aminteasca ceea ce noi toti stim deja. Ceausescu n-a murit! Stim asta, simtim, auzim, vedem, dam cu capul de realitatea crunta in fiecare zi. De duminica sunt convins de imortalitatea lui nea Nicu’ – duhul sau bantuie inca orasul, tara, lumea intreaga. Vedeti-va de treaba! Ceausescu n-a murit!

    Zi-le Delia!

  2. Aşa e Răz. Ceauşescu bântuie în toţi românii. Multe generaţii vor muri până când Ceauşescul din noi nu îşi va mai face simţită prezenţa. Şi totuşi, întotdeauna vom purta amprenta lui asupra poporului nostru.

  3. buna! numele meu e nicu si de 19 ani sufar de o boala numita imortalitate bantuitoare. Eu umblu din roman in roman si imi las acolo conceptiile. De multe ori am fost si pe la voi.. si inca mai des decat Mos Craciun, si v-am lasat cate ceva, si voi tot nu ma iubiti! Pe zi ce trece am tot incercat sa conving oamenii sa nu schimbe sistemul, si cu putine exceptii, nu s-a schimbat, pentru ca am vazut ca toti vor vremurile bune de odinioara.. vremurile de odinioara sunt si acum, mentalitati, cozi (la farmacie de data asta), oameni politici (cu partide noi poate), am introdus din nou uniformele in scoli, si incerc sa fac lumea lipsita de tot ce se poate. Na, m-am mai modernizat si eu, acu nu le mai zic ca le dau cu portia ca sa fie ordine, ci am inventat o criza mondiala. Si lumii ii place vad.. pentru ca, spre revolutie am mers odinioara, acum, am mai mult succes si mergem spre razboi! Sper ca veti continua sa ma iubiti si sa ma pastrati in inimile voastre.. Cu multa dragoste si sinceritate, al vostru vesnic si nemuritor roman, Nicu Ciuruitu!

Lasă un răspuns

