Mă torn în valori noi


delia                 E imposibil să se întâmple aşa ceva! Nu mie! Şi totuşi…Eu nu pierd lucruri. Nu mă caracterizează. Dar, pentru prima dată în viaţa mea mi-am rătăcit telefonul.  Prima senzaţie a fost o dungă rece pe spate…apoi am simţit că mă sufoc am simţit că am nevoie de aer. E nicăieri. Nu e acasă, nu e la facultate, nu e în maşină. Parcă a intrat în pământ. După aproximativ 30 de minute de oftări adânci mi-am dat seama de un lucru.Mai bine zis mi-am amintit că nimic nu e veşnic. Nici preaiubitul meu telefon cu atâtea amintiri si semnificaţii. Sunt aşa multe lucruri mult mai de valoare decât telefonul meu.Ce bine că nu am pierdut un prieten!E doar un…telefon. Sunt câştigată!

               Valorile umane nu sunt vizibile, dar sunt perceptibile!

            

Delia Filip

4 gânduri despre &8222;Mă torn în valori noi&8221;

  1. Si eu l-am pierdut o data pe al meu. Prima zi si a doua am mai avut ceva regrete, „spasme” de nevoia de a-l simti in mana mea…dar restul saptamanii am fost LIBER. Am simtit iarasi ce inseamna sa fii liber.

    Si ai dreptate ca prietenii sunt mult mai valorosi decat telefoanele si orice lucru facut din materie. Prietenii au suflet!

  2. „Toate îşi au vremea lor, şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui.
    Căutarea îşi are vremea ei, şi pierderea îşi are vremea ei”;

  3. nu merita sa te stresezi pentru un telefon…sa simti fiori reci…esti prea legata de el
    da de ce ai facut postarea asta? ca nu ai scris recompensa :))

  4. am voie sa postez orice:) e blog personal..deci daca vreau sa scriu despre papucii care mi-au ramas mici voi scrie despre ei:)..dar..ca sa stii..telefonul avea valoare pentru ca era primit:)

Lasă un răspuns

