El este!


dsc_8544                   „El este! Promit! El este!” striga aproape exasperant prietena mea prin magazin, după unul din angajaţii de acolo. În momentul în care el,speriat, s-a gândit să asculte motivul agitaţiei, prietena mea s-a uitat direct în ochii lui, a întins degetul spre el şi a spus: ” El este cel care mă va ajuta să-mi găsesc bec pentru veioza mea”.  Câtă siguranţă în ea! Nu este nechibzuită în nimic. Când face ceva este deplin încredinţată că acel lucru trebuie făcut atunci de ea. I-a luat enorm de mult timp să-mi spună că mă iubeşte. Şi totuşi asta a dat cuvintelor ei valoare enormă.

                  Şi mă gândeam la mine şi la Dumnezeu. De câte ori mă plimb pe lângă El fără să am curajul să strig: „El este! El este Cel care mă poate ajuta aici!”. Şi în acelaşi timp cât de repede spun „te iubesc” lui Dumnezeu, chiar dacă nu am făcut nimic ca să i-o arăt. Unde mi-e siguranţa?

                Cel mai bun prieten al meu mi-a repetat de o lună şi ceva, mai exact de pe 10 octombrie în fiecare zi că sunt o binecuvântare. Cuvintele lui m-au făcut să-mi dau seama că sunt deficitară la capitolul „binecuvântare pentru alţii” şi m-au determinat să caut mai mult să fiu binecuvântare pentru ceilalţi. Aşa fel încât când oamenii să poată striga după mine „Ea este! Promit! Ea este ambasadoarea Împărăţiei lui Dumnezeu!”

2 gânduri despre &8222;El este!&8221;

Lasă un răspuns

